GOOD MOOORRON!

Nu ska jag strax dra iväg och svettas på veckans EFIT-pass. Hääärligt! Är så skönt att ha kommit igång med träningen igen.. Snart kanske jag vågar mig ut på en springrunda igen också ;)

Jag har satt ett mål till mig själv faktiskt, och det är att jag ska springa milen på blodomloppet till våren. Kanske inte är så stort mål enligt vissa, men för mig är det det. Sprang 5 km i år och höll på avlida. Så det är ett lämpligt mål tycker jag.. Nu är det ju iofs. ganska långt kvar dit, men då hinner jag bli fit for fight kanske :P

Therese och jag var ju där förra året med Amanda och loffe. Vi sa att vi skulle göra det till en tradition, man får ju fika efteråt om man är ett lag, så det är jättemysigt! Måste samla fler folk till nästa gång :)


Sommrig bild på Mejja med spring i benen :)


Kommentarer
Postat av: Therese

förra året? i våras var det faktiskt ;)

2012-09-29 @ 20:43:32
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Men åh! Höll på skriva det först också "sprang 5 km förra året" ist för "sprang 5km i år". Men vart fel nånstans ändå :P

2012-09-29 @ 23:47:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0