SPYYYYYR

Jag hatar husmanskostmat! Sånt som man äter till "vardags". Pasta, potatis, falukorv, köttbullar är några exempel. Efter några tuggor är jag spyfärdig. Helst falukorv!! Uuäääk!! Vidrigt..
Dock gillar jag ris och kyckling! Vilket vi inte äter så ofta. Inte kyckling iaf. Får bli ändring på det.

Tur att jag bor med Pär, som tycker om sån mat, annars hade jag väl bara ätit pizza, kebab och mackor. Ääälskar bröd, mmmm! Mackor kan jag inte leva utan :P Onyttigt tycker jag om ;)

Idag åt vi pasta och köttfärssås. Köttfärssåsen vart faktiskt riktigt god må jag säga. Gjorde en egen denna gång, annars brukar jag köpa färdig, haha. Lat! Men i slutet var jag så less på den där pastan att jag höll på spy upp allt igen. Bläää.. Smakar liksom ingenting.



Kommentarer
Postat av: Therese

men du, du kan få receptet vi har på köttfärssås, den är jättegod. med champinjoner och grädde i. :)

2012-09-25 @ 21:54:10
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ja det kan jag ta. Men det var ju inte den som var problemet, det är pastan :P

2012-09-25 @ 21:59:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0