SVETTIGT

Igår var det motionsgympa för första gången i höst :) (jag missade ju förra veckan, då jag jobbade).

Fy fan vad jag svettades! Bara rann av mig.. Men det är bra! Såå kul att träningen börjat igen :) Sen är det kul att det är ett helt nytt pass! Även fast jag kan bli lite irriterad då jag gör fel hela tiden!!! Hoppar och skuttar och viftar med armarna helt fel! Haha! :)

Men som sagt så skönt! Längtar till pushen på torsdag och EFIT på lördag!! Jag struntade i EFITen i lördags. Hade sån jävla träningsvärk efter pushen. Framsidan på låren gjorde så satans ont att jag knappt kunde böja mig ner, eller gå i trappor! Sen gick man som ett mongo.. Gick då inte att svischa fram på jobbet iaf, jag fick lunka! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0