Barnvagn

Ja vi har redan köpt en barnvagn! Haha! Jag är och kommer alltid vara en sån som vill ha allt klart på engång!

Vi har alltid varit överens om att köpa en begagnad. Ingen av oss tycker att det är värt att slänga ut närmare 10 tusen för en vagn! Speciellt inte när man kan hitta många fräscha begagnade på blocket :)

Jag hittade först en i Sundsvall, en marinblå. Den såg väldigt fräsch ut men hade ändå 10 år på nacken så var lite velig. Men priset var superbra!! Var meningen att jag skulle åka och kolla P den, men samma dag hittade jag en nyare i hudiksvall. Dock var priset det dubbla, men det kan det vara värt! (Var ju skitbra pris ändå!) Så jag släpade med mig Mia och åkte och kollade på den.

Suffletten är lite solblekt och handtaget lite trasigt (skumgummit, lätt att sy ihop). Så jag tvekade lite, men efter att ha fått pruta några hundringar så var jag nöjd! Och nu är jag jättenöjd! Den är faktiskt fräsch! Suffletten är ju inte becksvart, men det tror jag inte den var från början heller. Isf. har den blivit väääldigt jämnt solblekt :P Och skumgummit på handtaget då, men det är bara en liten reva på undersidan som jag tror är lätt att sy ihop :)

Så ja, jag är nöjd! En Emmaljunga edge duo combi (?) blev det! Den står för tillfället nere i källarn och där är det mörkt! Så bilderna är väl inte dom bästa men skitsamma ;) Med och utan blixt på själva vagnen och sen sittdelen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0