Tjuvtitt

Nu har vi tapetserat en fondvägg i datarummet. Det blev denna vägg efter mycket om och men. Tapeten där var så förstörd att det skulle sett konstigt ut ifall vi bara målade den. Så det fick bli tapet, men det gillar jag! Nog för att jag gillar vitt så tycker jag det blir för kalt med bara vita väggar.

Och idag ska jag åka och köpa golv efter jobbet. Pär har varit runt på alla butiker så jag behöver bara åka och köpa! Perfekt att slippa åka runt och leta ;) skönt att det rummet snart är klart! Då är det bara barnrummet kvar.. Gruvar mig lite för det. För att måla ränderna, men det går förhoppningsvis bra!

Bild på tapeten, dålig som fan och en frys ivägen ;) men det kommer riktiga bilder när det är klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0