Vecka 21

Igår gick jag in i vecka 21. Nu har Mer än halva tiden gått!!!? Shit! Jag hoppas tiden fram till jul går fort :)

Bebisen är nu 18 cm från huvud till stjärt. :) Känns sjukt stort! Inte konstigt att jag känner av den så mycket då! :P För den bökar nämligen runt för fullt fortfarande, om inte mer! Den har börjat med nått som känns så obehagligt men ändå mysigt på samma gång. Den börjar röra sig högre upp i magen.
Det känns som magen (eller själva livmodern?) vänder sig ut och in, spänner liksom till. Sen om jag känner vid naveln så är det stenhårt! Jag känner liksom att där ligger den! Skithäftigt!! :')

Annars mår jag bara fint fortfarande! Svettas på som en gris och längtar nått så fruktansvärt till vintern! Vill ha bebisen och juuuuuul! Längtar så sjukt mycket till jul, och jag hoppas att vi har en till familjemedlem då!!

Magen v. 21. Knölig? Måste vara klänningen :P


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror absolut att ni är tre till jul.. det är klart att baby kommer den 18e ;) Perfekt datum att dödas på!

2013-08-02 @ 23:31:25
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Mia

MEN GUD! "FÖDAS" inte "dödas" såklart.. haha ;)

2013-08-02 @ 23:32:05
Postat av: Therese

Hahaha Mia...
Finmagen!

2013-08-03 @ 08:21:47
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0