1 vecka

Igår blev Ellen en vecka. Tiden går så fort! Jag får lite panik för det. Att tiden ska gå för fort. Samtidigt som jag längtar tills hon blir större och man får se hur hon utvecklas, så vill jag att hon ska vara såhär liten för alltid!! :')
 
 
Det går verkligen inte att beskriva hur mycket jag älskar denna tjej. Det går inte! Vi hade en till jobbig natt i natt. Men när hon tittar på en med dom där fina ögonen eller avfyrar det finaste leendet så smälter jag! Det överväger allt det jobbiga, och vad är väl nån sömnlös natt här och där, när man har en sån guldklimp! Älskade älskade unge!! <3
 
Nitro tycker också om henne. Vill inte att hon ska vara ledsen, då kommer han springandes på engång. Igårkväll la han sig och myste bredvid henne :) Mina bebisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0