Ellens första jul!

Julafton började med mys i sängen med min lilla familj :) Öppnade julklappar, Ellen har fått så mycket även fast hon är så liten :)

Sen packade jag och Ellen in oss i bilen och for ner till fjärn. Fick träffa Moffan sin för första gången. Dock var hon väl inte sådär jättesocial, då vi fått en grinig liten dam här hemma. 
Fick henne iaf att somna till middan, åsså vakna hon lagomt till efterrätten :P 

Då var det dags att vänta på tomten. Och kvällens roligaste var nog när mamma/Momma fick julklappar (hon som är tomten). Och vi frågar Mejja (hon hjälper tomten att dela ut klapparna) "Mäh, vart är Momma då??" Hon kollar sig omkring sen stirrar hon på tomten.. "Kanske det där är Momma?" Hahahahahaha! Hon är inte dum Mejja inte! ;)


Efter klapparna åkte vi till Britta och Selmer där Pappsen väntade. Lilltjejen sov mestadels av tiden och vid tio åkte vi hem och gjorde kväll.

Tusen tusen tack för alla klappar! Både dom till mig och till Ellen!! Jag vet inte hur många snuttisar hon fått nu, men dom går nog åt! ;)

Längtar till nästa jul då Ellen är lite större, och förstår mer :)

Gooood juuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0