Ivar

Stormen igår ja! Fasen vad det blåste!! När jag gick ut med Nitro strax efter tio trodde jag vi skulle blåsa bort. Och kollade man upp på dom stora träden vi har på gårn så blev man livrädd!! Helvete vad dom svaja! Åsså blåste det liksom mot huset!

När jag klev upp imorse så frågade Pär ifall jag verkligen parkerat så nära snöslungan? Näe verkligen inte! Så antingen har bilen flyttat sig eller snöslungan. Jag trodde ju på det senare alternativet. Men det är ganska omöjligt eftersom det blåste åt andra hållet! Så kan det verkligen ha blåst så mycket att bilen flyttat sig? Ett mysterium är det, för sådär parkerade jag inte när jag kom hem iaf :P
Sen typ miljontals pinnar och kottar på det. Har jag sagt att vi vill ta ner dom där träden? 
Låg tom en takplatta på gräsmattan imorse!
Syns inte så bra på bilden. Men handtaget är liksom över huven på bilen!

Nitro blir nog glad iaf, han älskar pinnar!


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, fy! Körde hem igårkväll med (den där jävla ^^) skåpbilen -trodde jag skulle blåsa i diket!

2013-12-13 @ 12:06:44
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Sara

Såg på Facebook en husvagn som hade blåst iväg och rullat flera varv. Så inget var nog omöjligt ;)

Svar: Oj!! Fast det var nog snöslungan som flyttat sig ändå, den stog inte riktigt som den gjorde innan, såg man när vi kollade närmre :)
Nathalie

2013-12-14 @ 14:16:14
URL: http://sarafernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0