Snööö!

Nu kommer första snöovädret! Var ut med Nitro nyss och han älskar det! :D Har aldrig sett han så glad och exalterad nångång, haha! Hoppar fram och tillbaka. 
Men tråkiga matte tycker det var sådär roligt att vara ute nu, ännu mindre att hoppa och springa fram och tillbaka. ;)

Nu ligger han och tuggar på sitt ben. Jag är sur på han! (Vad han tror iaf ;)) Han är så jäkla hårdhänt när han är leksjuk! Bits och hoppar och är helt tokig!! Då ska man tydligen gå därifrån och ignorera han. Inte trycka bort eller ta i han, som jag gjorde. För då blir det bara värre, roligare för han. Jaaa.. Det märkte jag nog. Buse!

Kolla vad fin han är!!! 


Men jag tyck om han ändå! ;) För nån kväll sen pinkade han i VÅRAN säng! På båda täckena och ena bäddmadrassen! Maaaahhh! Pär vart arg på han (jag stog i duschen). Och även jag sa till när jag kom ut, frustrerad som få. När man precis ska lägga sig och sova. Men sen fick jag sånt dåligt samvete så jag höll på börja på börja böla. Han visste ju inte vad han gjort fel, eftersom vi inte upptäckte det förren vi skulle lägga oss. 
Och igår lämnade vi bort han för första gången (endast 2 timmar, men ändå!) och jag skojar inte, jag hade gråten i halsen när jag gick därifrån. När han sitter och kollar på en med dom största hundögonen nånsin, åsså ska man bara stänga igen dörren! Min bebis!! Men det gick ju galant!! Och roligt när man ska hämta och han är överlycklig när han ser en :)

Ja detta är nu en "crazy-dog-lady" blogg och snart kommer det bli en "crazy-dog-and-baby-lady" blogg ;) Men det får ni stå ut med!
Nitro i ett nötskal! Haha! Han ligger oftast och sover såhär. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin bild på honom! Den övre :D

Svar: Ja det var första gången han var i skogen med Pär :) lillbubben!
Nathalie

2013-12-05 @ 20:50:42
URL: http://sarafernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0