Världens finaste vän!

Ikväll åkte jag och Mia och kollade på julkonsert. Skiiiiitbra var dom allihopa! Men man blir ju lite extra stolt över dom man känner och är släkt med! Gryyyyym var ni allihopa! Lite besviken på publiken bara, ni förtjänar mer jubel! Som Mia sa "det märks att vi är på konsert i gnarp iaf". När dom tackar "Tack för att ni kom!" Och nån i publiken "tack själv!" Hahaha!
Jaja, När vi for dit så kom hon ut med en påse med lite bebisgrejer. Amnings-bhar, blöjor som var för små mm. Bara det är snällt att ge bort! 
Men så hade hon en present till mig och Pär sa hon.

Jag har gnällt till henne att jag tycker det är så jobbigt att packa bb-väskan. Vad ska man ha med och inte? Och att jag är så pank! Vad gör denna fina människa då? Jo hon packar ihop en väska med smått och gott till oss!! Tidningar, godis, dricka (vanilla Coke till mig!!!!! Här har vi en som känner mig), duschtvål, läppsyl, frukt! Jag blev nästan lite grinfärdig när jag öppnade väskan då jag kom hem. Så himla snällt! Jag har sagt det förut och jag säger det igen; alla borde ha en vän som Mia! Puss på dig!


Nu ska vi se om vi överlever stormen som kom! Ska strax ut på kvällpissen, vi får väl se om vi kommer in igen eller om vi flyger bort!

Kommentarer
Postat av: Simone

:) ;)

Å, vad snällt!

2013-12-13 @ 12:05:36
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0