HOPPSAN!

Blev lite mer än att bara "visa övningarna", som jag skrev förr. Maggan var sjuk, så ist. blev det Sarahs pass (är ju det jag och Sara kommer köra. Från och med nästa vecka om jag inte fattat fel :P).

Men det gick bra ändå för att vara första gången och helt oförberedd. Det som behöver bättras på rejält är ju rösten. Som vanligt, ända sen man börja skolan har man fått höra "prata högre!!". "Jag kan inte!!!" Hahaha. Men det kommer nog. Blir väl bättre när man inte måste titta ner i pappret hela tiden, för att inte komma av sig ;) Var skönt att ha Sarah (vad jobbigt när man pratar om två saror :P) där iaf., så hon kunde rätta till ifall jag kom av mig. Tummen upp!

Hoppas man inte skrämde iväg nån bara. Vill ju ha dit många nya (unga!!! Är ju så få)! För det kan bara bli bättre nu ;) Har nu skivan och pappren hemma så här ska det övas tills nästa gång! :)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Och framförallt var det KUUL! :)

2013-02-07 @ 22:29:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0