SÅ. JÄVLA. TRÖTT

Jag vet inte vad det är med mig nu förtiden, men jag är så jävla trött! Jämt! Igår och idag var det värst! Alltså mina ögon svider, och Ögonlocken är så tunga att jag knappt orkar hålla dom uppe.

Det är jobbigt! Har ingen energi att göra nått på dagarna. Igår t.ex så låg jag i sängen hela dagen. Precis hela dagen. Tills klockan blev typ fem/sex, då flyttade jag mig till soffan (och senare till Mias soffa). Just i detta nu svider ögonen så förbannat, att jag tror jag ska gå och lägga mig efter maten.

Blöööö! Är det solens frånvaro som är anledningen tro? Fast nu har den ju varit framme två dar.. Dom dar jag var s tröttast?!

Sen att mitt hår blir fett på engång efter att jag tvättat det (känns det som iaf!) gör inte saken bättre! Åsså lite finnar på det också.

Jodå, det går bra nu...


Kommentarer
Postat av: Elina

Preggo? :P

2013-02-17 @ 18:29:22
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se
Postat av: Simone

Ja men samma här! Faan, allt är liksom bara..jobbigt! Och, haha! Tron't på fan att jag fick en finnjävel där jag sa till er att ja fått förut, efter ni va här! Haha! Jävla skit. X)

2013-02-17 @ 20:24:13
URL: http://Simoned.blogg.se
Postat av: Terese

Gravid!

2013-02-18 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0