TRÄÄÄNAAA

Ikväll ska jag träna första gången på flera veckor. Har ju haft uppehåll nu över julen. Men nu är det dags att träna bort allt det där onyttiga jag stoppat i mig. Dom har ju lagt till ett till träningspass på onsdagar nu också. Så nu är det 4 dagars träning i veckan. Motionsgympa, cirkelträning, push och EFIT! Kör hårt!!

Jag har faktiskt knäppt lite "morotsbilder" på mig själv nu. "Före"bilder om man vill kalla det det. För att se sen ifall det blir nån skillnad. Tänker absolut inte lägga upp några kort, utan det är bara för min egen skull :) Jag vill se resultat, och det kanske är lättare om man har en bild att jämföra med.

Skulle ju inte grina ifall jag kunde få tillbaka kroppen jag har på bilderna nedan. Det var min och Therese första photoshoot, och på den tiden jag kunde äta vad som helst utan att gå upp i vikt. 15 år var jag där.. Alltså snart 8 år sen. Tiden går fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0