Busonga!

Bebisen verkar inte vilja att Pär ska få känna några sparkar än ;) Varje gång han ska känna så rör den sig inte alls! Och när den väl börjar röra sig så har Pär redan somnat (är på kvällen vi brukar försöka få han att känna) :P

Och nu när vi låg och kollade på teven låg jag med ena handen på magen och kännde hur den sparkade och rörde sig för fullt. Sen kom jag ju på!! "Kom får du känna!!!" Sa jag till Pär som skyndade sig till min sida av soffan. Men näe, då var den helt lugn.. Och nu ligger den och lever om som bara den igen. Ser hur magen hoppar till! Skithäftigt! :) Men när ska Pappsen få känna då? ;)


Lite dålig bild med här är benen och fossingarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0