GOD MORGON

Fy fan vad jag är tröööött! I måndags jobbade jag och direkt när jag kom hem lagade jag mat sen ut i trädgården! :) Riktigt mysigt! Pär klippte gräs och rosenbuskar (som har börjat slagit ut! Sååå fint! Röda och rosa) och jag rensade i vårt lilla land, bland jordgubbsplantorna och i buskarna/häcken som börjat växa upp :)

Jobbade igår också och sen strosade jag runt på stan efter det! Mina fötter gjorde sååå ont i slutet av dan, så det var riktigt skönt att komma hem :)

Idag blir det också jobb! 8-16! Sen finns det säkert något att göra när jag kommer hem också.. Men efter det jobbar jag torsdag (och får sovmorgon, då jag börjar 12 :)) sen är jag ledig 2 dar :) Skönt!

Ja.. Det var det! Lite onödig information såhär på morronkvisten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0