Höstväder

Ja vad händer här då? Jobb för det mesta, men hinner med annat kul också ibland ;) Var till stugan i söndags, så skönt! Både jag och Pär var så trött att vi somnade på varsin soffa nästan på engång :P Sen blev det lite grillning och efter det oljade vi in altanen. Vart förbannat jobbigt i slutet då alla knott kom fram. Usch! Och oljan räckte inte heller så vi får fortsätta en annan dag :)

På kvällen insåg vi att teven inte funkade. Eller kanalerna funkade inte.. Nä här tar vi inte semester från teven inte! Det är då vi får kolla på riktig teve! Haha. Eftersom vi inte har skaffat några kanaler i huset än (om det ens blir av?!). Utan vi har bara netflix och viaplay. Funkar fint! Skönt också att slippa se allt skit som går! Aja! Iaf så åkte vi hem efter en dvd-box + lakan! (Var helt säker på att det skulle finnas där, men icke!) Påvägen ner till E4 såg vi två rävungar, sååå sööööt! :') Dock var det första som dök upp i mitt huvud "rådjur!!", innan Pär sa "rävungar!" Hahahaha!

Dagen efter var det inget roligt väder så vi for hem. På kvällen skulle Pär ha sin plånbok men vi kunde inte hitta den! Letade överallt, i båda bilarna, i alla byxor, i tvättmaskin (utifall jag råkat tvätta den :P), i sängen, under sängen jaa överallt!! Vart fan kan den vara? I båten? I gårdsjön? Så vi började med att åka till gårdsjön, men icke! Inge plånbok! Fortsatte till fjärn och båten men samma där.. Nada! Ge upp, bara att beställa nytt! Så vi åker hem, jag sätter mig vid bordet och Pär ska flytta på kepsen som ligger där. Och DÄR(!!!), under kepsen ligger plånboken! Åååhh mitt framför ögonen! Haha, vi fick oss ett gott skratt iaf :)

Jaja.. Annars då? Jag mår prima och bebisen lever om för fullt! :) Jag har börjat planera det blivande barnrummet och har börjat tänka på färger osv :) Ska bli så kuuul! Känns det nu iaf, lär väl spy galla när man väl håller på ;) Men det är inte så mycket att göra, bara måla och lägga golv. Dock ska jag ge mig på att måla ränder som en fondvägg så vi får väl se hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0