Tråkblogg

Ja här blir det inte så mycket skrivet, och när det väl blir så är det enda som skrivs om barn och graviditet. Men dej är det som snurrar i mitt huvud nu. Det enda. Jag tänker på allt som ska handlas och får panik över att det inte är så jävla lång tid kvar ändå! Nu tänker jag i löningar ;) haha!

Mitt största problem nu är skötbord. Är dom inte svindyra så är dom ful och tråkig! Men har sett ett i hudik nu på blocket, till rimligt pris! Får se om det blir affär ;)

Sen vill jag börja med barnrummet! Har köpt färg till det och data rummet nu så snart ska det börjas dona där också :) Ska måla en fondvägg i barnrummet iaf. En randig i vitt/beige/mintgrönt :) hoppas det blir bra!

Idag var jag och Mia i hudik och strosade runt. Fördrev tiden medans Bernt fick bollarna kapade. Så då köpte jag en skötbädd iaf :) Med mumin, jättefin! Det känns tidigt men va fan, lika bra att köpa nu. För köpas ska det ju!


Kommentarer
Postat av: Mia

Exakt samma här! Tråkblogg.. men det är ju inte så mycket annat som "händer" i livet nu :)

2013-08-02 @ 23:33:13
URL: http://mialundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0