FLUGHELVETEN

Fy fan vad flugor det är nu! Fattar inte vart dom kommer ifrån? I lördags kväll dödade jag säkert 10 stycken och fortfarande var det flera stycken som flög omkring! Just nu har jag en jobbig jävel som kommer och sätter sig på en hela tiden! Helst på huvet, håller på bli tooooooookig!!!!!
 
Annars då? Jodå, nu när alla börjar gå på semester börjar jag jobba :) Vilket är både kul och tråkigt. Tråkigt för att alla andra är ledig och kan göra roliga saker. Kul för att mitt jobb är kul!! ;) Plus att tiden kanske går lite fortare då så det blir december nångång! Sen är det väl inte det bästa att ligga och pressa i solen nu heller.. Så det gör inte så mycket :)
Mjukstartar denna vecka med en kortdag och sen jobbar jag bara tre dar, ledig helg alltså :)
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Eller hur!? Jävla äckelflugor!

2013-06-24 @ 10:09:48
URL: http://Simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0