STÖRIGT

Nått som är väldigt störigt är när man för engångsskull kostar på sig en ny mascara och concealer, åsså hittar man inte igen påshelvetet när man väl ska ha dom!!

Jag tänkte och tänkte och tänkte, vart har jag gjort av påsen?? Just ja! Städade ju vid sängen och då plockade jag ju skräp i en liten påse! FUCK! Räknar ut att sopbilen inte varit här sen dess så ut och rota bland äckliga sopor.

När jag stått och hulkat och nästintill spytt för att vända och vrida på varenda soppåse ger jag upp och går in. Men kan inte sluta tänka på det!

Jag vänder garderoben ut och in och där.. DÄR längst in ligger påshelvetet!

Känns sådär att man varit och grävt bland jästa sopor nu...........!


Kommentarer
Postat av: Denise

Men åååå haha! ^^

2013-06-12 @ 19:58:06
URL: http://denisea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0