ENERGI!

Vilken härlig dag det varit idag! :) Att en dag kan bli så mycket bättre bara av att solen skiner. När jag åkte hem idag så var jag så peppad för träningen. Pushen var fullbokad och det är skitkul tycker jag! :)

Men jag kännde mig väldigt platt och tråkig idag, på pushen alltså. Men samtidigt var det ju skitkul som vanligt, men väldigt jobbigt den här gången. Det är dessa gånger, då man känner sig som världens tråkigaste människa där framme, som beröm värmer sååå mycket! :) Eller all respons överhuvudtaget. Vi vill ju gärna höra vad vi kan göra bättre :)

Jaja! Nästa vecka är en ny vecka och då ska jag vara full av energi!! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Löved nya rump-låten! Haha, alltså inte bara låten, men övningarna. ;)

2013-03-07 @ 22:18:40
URL: http://Simoned.blo.gg
Postat av: Nathalie

Haha, ja det sved bra i röva i slutet! ;)

2013-03-07 @ 22:41:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0