SOFFBORD BY NATTAN

För några veckor sedan kollade jag genom en tidning och såg ett enkelt soffbord. Man kunde nästan se glödlampan som tändes över mitt huvud.

Dan efter när jag var i garaget med pappa smet jag iväg till vebon och hämtade lite bräder! "Nu ska jag göra ett bord!" Tänkte liksom bara skruva ihop dom på rad, inget komplicerat. Men pappa hjälpte mig så det blev riktigt gjort; limmat, hyvlat, slipat osv.

Har försökt lägga upp bild på det förut men det har varit omöjligt genom denna skitapp! Så provar igen!

Lite småfix kvar dock, ska spacklas lite..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vet inte varför din kommentar försvunnit Simone?! Men ja, jag gillar spikarna mycket ;)

2013-03-17 @ 09:33:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0