HEJ SOMMARVÄRME

I helgen har vi fått mycket gjort! Bland annat har Mia och jag tapetserat "storrummet". Och det blev jättebra! Förutom att surfittan kom fram lite då och då när det jävlades! Det fick gå ut över stackars Mia. Tack för hjälpen!!

Men annars gick det bra! Är väl inte så jävla svårt att tapetsera? Vet inte vart jag fått det ifrån :P Dock tog tapeterna slut när det var EN våd kvar! Suck!! så typiskt!

Idag målade jag klart hallen så nu är den vit och fin! ;) Efter det var det såååå varmt (blir bastu i detta hus) så jag gick och la mig i hammocken en sväng, sköööönt med värme! Sen åkte vi in till stan och köpte mer tapet och golv bland annat. Lite annat småjox också.

Nu ska vi grilla, göööött!!

En före och efterbild där vi rev väggen. Inte helt före dock, då han redan tagit bort en liten halvvägg som gick ut från den väggen som revs (invecklat?). Och efterbilden är ju inte heller riktigt "efter". Ska upp med lister, fönsterbrädor och sånt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0