Fredagsmys!

Nitro fredagsmyser i sängen. :) Gogrisen! Detta är dock ett undantag. Annars får han inte vara i varken sängen eller soffan.



Mindre mysigt är att 2 min efter att jag tog den här bilden, hoppade han ner och pinkade i sin egna säng!!! Maaah! Igårkväll pinkade han på en filt han ligger på i vardagsrummet!! Enligt Google ska dom INTE vilja pinka där dom sover. Nitro är tvärtom verkar det som! Imorrn ska jag köpa Urine off!

Men det är svårt att vara arg på han när han är så söt. När jag kom in till sovrummet låg han nämligen och bet på överkastet. Det blev ett hål! Men sen när han la sig såhär kunde jag inte bli arg på han ;) ...tills han pinkade då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0