Hur trött kan man vara?

Blir man olidligt trött i slutet av graviditeten eller är det för att jag har en förkylning i kroppen fortfarande? Är nämligen sjukt trött idag med. Vädret kan ju också vara en orsak. Känns som det var evigheter sen man såg solen?!

I brist på annat så får ni en bild på köket, sett från soffan ;) 


Har iaf haft en städdag idag. Dammtorkat överallt (är inte alls lika mycket som i lägenheten har jag märkt. Vi har ju inga hyllor alls här i huset!!?) , städat/torkat ur kylen, tvättat och nu har jag varit på nedervåningen och gått igenom alla flyttkartonger (bättre sent än aldrig :P) och flyttat dom till ett annat rum. Ska ju nämligen börja göra i ordning där nere nått tag också :) 

Nu ska jag bädda sängen, hänga tvätt, dammsuga och torka golv innan det är dags att åka och handla och senare laga middag. Ikväll tror jag att jag ska baka en paj. Skulle göra det igår egentligen men ja, det blev ju inte så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0