Smärta!!

Alltså vad är detta? Efter att jag var ut med Nitro i förmiddags har jag haft så fruktansvärt ont i bäckenet!!? Alldeles mellan benen liksom. Svinigt jävla ont gör det! Jag haltar fram som en gammal kärring för det gör så ont.

När jag ligger i soffan kan jag knappt lägga det ena benet över det andra utan att skrika rätt ut av smärta! Känns typ som att när man sträckt sig blandat med den värsta träningsvärken någonsin. 

Vad är detta? Är det foglossning eller är det nått annat? Googlade lite och vissa skrev att det kan göra ont när bebisen fixerar sig? Nån som vart med om samma sak? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan ila till som fan mellan benen när bebisen fixerar sig så det kan nog va det..för den känslan känner jag igen.. Huga så smärtsamt det är ...

2013-12-01 @ 17:04:39
URL: http://www.lindawik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0