Täppt

Har åkt på en liten förkylning. En såndär jobbig! Eller ja, jag är ju inte jättedålig men det är just det, såndär jobbig mittemellan-förkylning! Det är inte så ja ligger däckad! Jag är ju rätt pigg (förutom idag! Zombie! Har inte sovit nå bra)

Är täppt i näsan hela tiden och det är det värsta jag vet. Det går inte att snyta sig men snoret rinner då och då (fresh jag vet!). DET är frustrerande, jag vet ju att det finns där men det kommer inte ut! Haha! Så fort jag sätter/lägger mig ner så blir jag täppt!

Och jag är ju anti-nässpray också. Anti-alvedon också faktiskt. (Om jag inte är riktigt riktigt jävla dålig!) Vi har aldrig alvedon eller nässpray hemma. Jag vill bli frisk av mig själv, inte bli lurad att man blir bättre och sen när alvedonen släpper så blir man dålig igen. Och nässpray gör ju det hela bara värre om man använder det för mycket. Så då skiter jag i det helt och hållet! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0