Valpen min..

Valpen min tycker om att ha skoj, 
man får ha tålamod oj, oj, oj! 
Om en strumpa är försvunnen. 
Då har valpen den i munnen. 
Men det gör, men det gör ingenting!

Den låten ekar i mitt huvve var eviga dag nu! :P

Jag var nog lite snabb med att berömma han! I morse sket han nämligen inne!!!! Maaah! Usch fy spott fräs spy!! Eftersom jag tydligen är minst känslig fick jag äran att ta reda på det. Vet ni hur illa hundskit luktar?? Det luktar rutten gammal bajs! Men som alltid när jag ska ta reda på nått äckligt och står och håller på spy, så börjar jag skratta! Haha, jag vet inte varför!

Sen i fjärn var han också påväg att skita inne. Såg det som tur var innan han gjort det så vi hann ut! Men ändå! SCHLUUUUTEEE!!!

När jag var och handlade köpte jag ett lite godare ben till han, med oxkött i mitten. Det var tydligen torrt som fan, för helvete vad han slukade vatten sen. Aldrig sett han dricka så mycket! Viket resulterade i piss över hela golvet! Ååååhhhhhhhhh! Jag orkar inte!

Men som Pär sa "det spelar ingen roll vad han gör. Man kommer alltid tycka om han!" Och det är sant. För han är förbannat kul och söt. Det är så kul när Pär kommer hem från jobbet för då blir han helt vild och glad! Så kul att se när dom busar :) Mest för att då kan jag ligga på soffan och lata mig utan dåligt samvete ;)
MEN man kan bli less. Förbannat less. 

Skulle gå ut med han nu vid tio också innan jag kröp till kojs. Tror ni han pinkade nått? Nej. 
Satans byracka! Han hoppade omkring och bar runt på pinnar. Suck! Och jag vill att han ska pinka en gång till innan vi somnar. Orkar verkligen inte torka piss igen! Speciellt nu när han varit så duktig på natten och inte pinkat inne nått alls. Så nu får jag hålla mig vaken och kolla på nugammalt och göra ett nytt försök senare. Valpen då? Jo han gick och la sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0