Babynest

Som jag skrev i förra inlägget är min mamma väldigt duktig på att sy. (Hon har bl.a sytt mina prydnadskuddar jag har på sängen)

Och nu ska hon sy ett babynest. :) Hur bra och snällt som helst!! Vi var till tyghuset och valde ut tyger idag. Förutom Disney så har jag blivit lite besatt av ugglor! Love them! Tecknade alltså. Först hittade jag ett blått med månar och ugglor, som vi tänkte ta. Men så när vi gick runt och letade vadd/stoppning så såg jag det här:

I just love it!!! Dock måste jag säga att det är finare i verkligheten! Andra sidan blir vitt eller beige, beroende på vad mamma har hemma :)



Kommentarer
Postat av: Simone

Men åååå vad fiiint! :D

Svar: Jaa :)
Nathalie

2013-10-25 @ 12:51:19
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Mia

Gud va fint! Jag skulle också vilja ha en Fia.. Vill också ha hemmasydd skötväska och babynest :) Hur länge använder bebisar babynest?

Svar: Jag vet inte? Så länge dom får plats i det? Kanske? :P ingen aninf
Nathalie

2013-10-25 @ 14:23:49
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Nette

Håller på att sy sängkläder av det där tyget nu.. Det är ju så underbart fint! Velade ett tag om jag skulle ta det färggranna eller det bruna, men fick bli brunt. :D

Svar: Ja det är jättefint! Mamma tyckte det färggranna var finare men jag har ju fått nån förälskelse i beiget nu :D
Nathalie

2013-10-27 @ 11:22:40
URL: http://netteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0