Party party!

Efter att ha varit nykter i 10 månader börjar partysuget krypa sig på. Synd bara att det just nu är lite svårt att ta en krogrunda ;) haha! 

Åh vad partysugen jag är! Mia och jag har redan börjat planera ;) Men det dröjer ju x antal månader innan det blir av än. Och om några veckor kommer det suget nog minska rejält ;) Men just nu skulle det inte sitta helt fel med tjejkompisarna samlade och en flaska vin! :)

Nu kommer säkert vissa viktigpettrar sitta och muttra på andra sidan skärmen att "fy på dig som är gravid och vill dricka vin." Blä på er!

Bjuder på några partybilder!







Kommentarer
Postat av: Elina

Äh, men skit i dom sur asen! Ja är fan riktigt jäkla bärs sugen ja å :P å fatta länge jag har kvar!

Svar: Jaa fy jag tycker jag har långt kvar! Haha.en som tur är går tiden fort ;)
Nathalie

2013-10-12 @ 21:57:49
Postat av: Simone

Näh, vin som är så gott! ;D

2013-10-13 @ 11:31:23
URL: http://Simoned.blo.gg
Postat av: Mia

Jag är också såsåsåsåså sugen på en partykväll nu! Trots att jag har min lilla gris nu ;)

2013-10-13 @ 12:13:18
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Emmy

Bara för att man e gravid försvinner inte festsuget :) Skit i de jävla töntarna :)<3 pöss!

2013-10-15 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0