Störigt!!

Det börjar väl dra ihop sig för att knäppa kort på tjockmagen nu. Och för ett tag sen såg jag en bild som var jättefin som jag skulle vilja sno iden från. Men nu kan jag inte hitta bilden!!!!!! Blir tokig!! Kommer inte ihåg ifall jag såg den på instagram eller Google heller?!? Har googlat på allt möjligt men hittar den inte..

Visst vet jag ju hur den ser ut, men skulle vilja visa Therese den. Ifall hon kan fota så :)
Hon stog framför ett fönster/dörr så det liksom blir motljus. Lite dovt mysigt liksom! :P Åsså hade hon en svart långkjol och svart tubtop, kort. Var jättefint. Blev liksom beige/brunt ljus och det var så fint mot det mörka svarta. Bilden var tagen långt ifrån så det blev en helkroppsbild. Känner nån igen nån sån?? :P 




Hittade nån liknande men jag vill hitta den jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0