Världens tråkigaste dag!

Igår kom Mia och Livia över på lite tacomys :) Efter att vi tryckt i oss det så for vi vidare hem till dom för lite idolmys! Livia fick sig ett bad och när hon somnat gjorde vi iordning marängsvisch(?) och bänkade oss framför teven. Mycket trevligt må jag säga. Den roligaste fredagskvällen jag haft på länge iaf!

Idag därimot, har jag haft den tråkigaste dagen på länge! Fy fan! Trodde klockan kanske var tre/fyra men då var den tjugo över tolv!!!! Bläää! Har suttit i soffan mestadels av dagen. Det enda som har gjort mig lite glad är att jag planerade att göra en egen marängsvisch (så jävla gott!!) ikväll. Men när jag kommer till skitica så är det slut på marängerna. Jävla skiiiiiiiit!!!!!!! Fick köpa marängtårtbotten ist då. Är väl sak samma egentligen då dom ändå ska krossas sönder men ändå.. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Så jävla typiskt Ica X) Haha!

Svar: Ja sur jag blev!! :P
Nathalie

2013-10-05 @ 17:55:31
URL: http://denisea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0