Jag gjorde det igen..

Speglade mig naken alltså. Igår kväll. Och när man börjar bölgrina framför spegeln är det inget bra tecken..

Usch! Jag har nu bristningar överallt förutom på magen! Röven är full av dom, insida lår, mitt på låren, brösten och kärlekshandtagen är det bristningar på! Väntar bara på att dom ska dyka upp på magen också.

"Men du får ju nått så fint av det hela!" Ja det vet jag. Och jag kommer säkert inte bry mig om dom (inte lika mycket iaf) sedan när dom bleknat. Och skulle nån sagt innan jag blev gravid att "du kommer gå upp i vikt och få bristningar överallt! Vill du fortfarande bli gravid?" Så hade jag ju självklar sagt ja. Men just nu känns det inge roligt..

Jag älskar att få känna bebisen sparka och röra sig där inne, och att se hur magen växer. Men nu längtar jag tillbaka till min gamla kropp! 

Kommentarer
Postat av: Terese

Kan tipsa dig om "Skinroller"! Sök på "före-efter". Jag har också fått en del bristningar och fick verkligen ångest när de dök upp, men det gick över. Har köpt skinrollern och ska köra på med den efter förlossningen. Tänkte ta egna före-efter bilder på mina bristningar! =)

2013-09-21 @ 16:42:36
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0