Jobblördag

Idag blev det jobb! Love it! Älskar att jobba löningshelger! :) Tycker det är mycket roligare att jobba när det är full rulle och mycket att göra. Även fast man kan få psykbryt på vissa människor som borde lära sig lite hyfs! 

Haha, igår kom det en kille och frågade "Säljer ni björnfittor?". Man blir ju lite ställd, var inte direkt beredd på att få den frågan, med det ordet. Haha. Tur man vet vad det är annars hade det nog blivit en rolig situation ;)


Fick ett sms av Päran också att barnrummet är nu klaaaaaarrrt!! Wehoo! :) igår när jag kom hem så var golvet lagt och idag har han satt dit lister :) Så det första jag ska göra när jag kommer hem är att bygga ihop skötbordet :D Eller det andra. Det första jag ska göra är att putsa fönstret. Men det går ju fort! Sen kanske skruva dit en gardinstång, om vi har nån kvar nere i källarn. Och nästa steg blir väl att hämta hem vaggan från fjärn :) hihihi! Kuuul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0