Lampan

Före och efterbild på lampan :) Den fick vi också av Britta och Selmer när vi flyttade hit. Jag sprejade den vit medans vi höll på renovera "storrummet" men sen har det stått still tills nu! Tänkte först ha den i barnrummet, men den passade ju alldeles utmärkt här i datarummet! :) Tror det här är mitt nya favoritrum! Vill bara ha upp datorn och sitta här inne och mysa :D

Nu tänkte jag försöka få upp en gardinstång och gardiner här inne också! Sen är det bara handtag på garderoben så är det klart! Och dom är köpta så dom åker nog upp imorrn! (Pär får fixa det! Sen tror jag att jag ska sätta upp tavlorna jag fått av Therese här (foton som hon knäppt!). Dock måste jag köpa nya ramar. Ena glaset gick sönder i flytten :( Åsså skulle jag vilja ha vita ramar på dom också ;) Såg fina på ikea för typ 179kr, perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0