Mvc

Idag var det dags för ett besök på mvc igen. Det gick bra. Ligger fortfarande lite över den mellersta kurvan. Har hittills gått upp 13 kg! Känns inte alls så farligt. Trodde jag skulle ha gått upp minst 15! Men nu vill jag inte gå upp nå mer! Haha. Måste sluta äta så mycket sötsaker hela tiden! Stackars mitt barn, kommer vara sockerberoende när den föds säkert ;) haha

Och jag börjar undra om det kan vara en flicka i magen ändå? Enligt skrock ska ju en pojkes hjärtljud vara under 140 och en flicka över. Hittills har dom legat på 148 och 144. :) Men det är ju bara skrock. Och jag kommer faktiskt bli förvånad ifall det är en tjej :) Inte för att jag skulle bli besviken, absolut inte! Men det känns verkligen som en pojke :)

I veckan ska vi köpa golv till barnrummet. Så jag hoppas det blir klart den här veckan. Det bara kliar i fingrarna på mig att börja häva dit grejer :) Även fast det är långt kvar. Fick en jättefin skylt av Therese idag :)

Ingen rättvis bild då jag fick ta med blixt, eftersom det blir så mörkt inne av detta skitväder!


Tanken att det kan dröja ända till januari tills bebisen är här känns så otroligt frustrerande! Vill ha den här nu :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Mejja låg ju under 140 alla gånger utom en, så det där tror jag inte på. :)

Svar: Näe, jag tror inte heller på det. Men jag blir ju så nyfiken!! Även den där listan som du la ut, pojke/flicka. Den där ifall man hade haft mycket halsbränna/lite halsbränna osv osv. Där blev det flest på tjej ;) Dock kan jag inte svara på allt.
Nathalie

2013-09-23 @ 16:33:52
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Linda Fernström

Neo´s hjärtljud låg alltid över 140 :) och så låg dom nästan alltid lika typ 143-146 varje gång tror jag.
Jag hade oxå åderbråck på benen, men när jag kom hem från bb var allt borta. hoppas det blir lika för dig oxå.

Svar: Åh vilken tur med åderbråcken. Har nu hört flera som det försvunnit på :) dock vet jag inte om jag fått några än? På ett ställe ser det ut som att det "är påväg". Så tänkte köpa stödstrumpor i förebyggande syfte ;) så kanske det inte blir värre :)
Nathalie

2013-09-24 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0