Projekt barnrum

Nu har jag äntligen målat fondväggen i barnrummet. Var inte bara det inte. Fram med lasern och maskeringstejpen och dona på. Men tillslut så! Jag kunde inte sluta le när jag drog bort tejpen efter att jag målat klart! Haha! Jag blev så nöjd!!
Dock har färgen smitit under tejpen på vissa ställen men äh! Man ska väl inte granska väggen så jäkla nära heller ;) Nu är det bara lister och golv kvar! (Efter att jag målat garderoben en gång till, och det gör jag idag/ikväll) Sen är vi klaaaaaaaar med renoveringen på övervåningen!! :) Så jäkla skönt alltså!!

Näe nu ska jag gå och titta hur skrivbordet + stolen som jag målat blev. Färgen har liksom spruckit dom första två gångerna jag målade :/ Slipa dåligt, men dom där gamla jävla möblerna har ju fan en dm med lack på sig verkar det som! Går ju knappt att slipa! Men det projektet får ni se när det är klart :) Har även en lampa ni ska få se före och efterbilder på :)

Här är barnrummet före och efter :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättejättefint! :D

2013-09-05 @ 21:47:46
URL: http://mialundholm.blogg.se
Postat av: Simone

Riktigt fint! :)

2013-09-06 @ 16:28:42
URL: http://simoned.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0