Sådärja..

Igår kväll packade vi upp datorn, så jag premiär skriver från den just nu ;) Vet ni hur svårt det är att skriva på ett tangentbord då man absolut inte är van det? :P Trycker fel hela tiden och håller på bli tokig!!
 
Tänkte även göra om designen men det gick åt helvete! Tur jag sparade den gamla så det var (nästan) bara att klistra in den igen. Men nångång ska den göras om. Men det tar ju sån tid. Blir tokig när det inte fungerar. Vill ju ha den centrerad på sidan men det verkar omöjligt! Så nu har jag fått gjort på nått sett så den hamnar till vänster på mobilen.. Men på datorn ser det bra ut nu, iaf på min ;)
 
Näe, nu ska jag gå och måla mitt senaste projekt! Hittade en liten trästol i garaget som jag slipat och målat vit, engång. Måste måla flera gånger. Tänkte ha den i barnrummet. Och sen när bebisen fått ett namn tänkte jag skriva det på ryggstödet :) I nån av färgerna som är på fondväggen (beige eller mintgrönt).
 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0