Fredagsmys!

Idag åkte vi till Mia och Livia :) Gjorde som vanligt inte mycket, haha. Men det är sånt jäkla deprimerande väder så man blir så opepp. 
Ellen därimot blev riktigt peppad av Livia och rullade runt för första gången!!! :D Från rygg till mage och hon fick med armen också! Min duktiga tjej!! Jag blev så mallig!! ;) Nått annat hon måste ha snappat upp från Livia är "pratet". Visst har hon gjort några "tjut" (eller hur man ska beskriva det) innan men det är mest när hon börjar bli rastlös. Idag har hon pratat mest hela dagen :D Är så kul att höra! :) Hon låter så gullig :')

Senare på dan åkte jag hem och städade undan lite snabbt. Sen kom dom hit och vi gjorde lite gomiddag innan vi dukade fram massa gotta, slog på Let's dance och började fredagsmyset. Skulle natta Ellen där i början av programmet. Men hon ville rå inte sova! Men hon var inte grinig! Tvärtom!! Hon låg och flinade och kollade sig omkring. Så hon fick vara med i myset ett tag till ;) Hon låg nöjd i soffan och pratade.



Nu ligger jag i sängen och har ont i magen av allt gotta och ögonen är påväg att ramla ihop!

Tack tjejer för en riktigt bra dag! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0