Hjärtat mitt!

Febern steg till 39 igårkväll. Tror ni det var en nojig mamma som skulle sova då? Ville helst ligga och kolla henne hela natten, men med ögon som sved gick det inte så bra.. Men hon får sova med mig i våran säng nu. Dock i babynestet, men jag tror det hjälper ändå nu när hon vill vara nära. Hon håller på växa ur babynestet nu.. Eller hon har växt ur det. Har fått knyta upp snöret helt och fötterna sticker utanför :P 


Imorse var febern borta! Jippi! Sen tyckte jag hon kändes varm igen och hon var lite grinig. Tempen låg då på 38,3 och senare 38,5. :( Lillhjärtat mitt. Märks att hon inte är sig själv, jätteledsen när hon ska sova. (Det är hon ju i vanliga fall också, men inte såhär) Dock är hon glad när hon är vaken och pigg (som är typ 10 minuter ibland) och hon kissar som hon ska. Så jag tror inte det är nått allvarligt. Men det är ju inge kul! :(

Så vi ligger och kollar på babblarna och sjunger visor hela dan (och igår). Babblarna är suverän! Ellen älskar dom :) Men man blir trött och slö. Och vädret gör ju inte saken bättre. 

Mamma kom förbi nyss med kläder hon sytt! Ni ska få se sen :) jättefina! Åsså skulle hon på Ica så hon skulle köpa med alvedon ifall det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0