Maaat

Ellen är inte så förtjust i mat. Hon får kväljningar och börjar grina efter ett tag. 
Idag fick hon smaka lite banan, och det tror jag hon gillade :) Men gröt som jag trodde hon skulle tycka om var värst tror  jag :P Har köpt nån mer liten burk nu. Men har även hemmagjord i frysen.

Idag på Ica hittade jag en jättefin haklapp! Även fast den inte behövs nu ;) Kunde inte låta bli!! Det var ju ugglor på den, haha!


Tror hon kommit på att hon kan göra olika ljud nu också. Sitter i babysittern och tjuter nu :D Hon börjar även skratta mer och mer. Hon tycker det är skitkul när man gosar henne på halsen :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Men har du provat sempers gröt? Den tyckte jag och Mejja var godare i början. Banansmaken skulle jag kunna göra en portion till mig själv och det gjorde jag ibland oxå för den var så god! Haha! Speciellt med Plommonpure på! :D mums!

Svar: Nä tror vi har nått annat märke, men jag tyckte den var god! :D haha! Såg att det fanns banangröt också, men tänkte att den kanske var sötare? Så det var bättre att börja med den andra :)
Nathalie

2014-04-19 @ 08:59:11
URL: http://Theresesilen.blogg.se
Postat av: Therese

Konsistensen är mkt bättre på sempers tyckte jag. Har för mig att det bara fanns som banansmak på 4 mån, iaf då och här i gnarp men jag tyckte den naturella var godare på sempers oxå..

Svar: Ska kolla nästa gång jag far på Ica! Idag var det inge gott med varken gröt eller mat :( vägrar öppna munnen!
Nathalie

2014-04-19 @ 11:51:27
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0