Plötsligt händer det!

Vet ni vad? Jag provade att lägga henne i vagnen, för jag orkade verkligen inte vagga. Och jag tänkte att nu ska jag ge det en chans! 5 minuter måste jag iaf hålla mig från att ta upp henne. Kanske inte låter mycket men ibland känns det som man stått i en kvart men egentligen är det 2 minuter :P
Och hon somnade! :) Visst var det lite grin, men inte så farligt mycket. Körde över mattan så det guppade lite och på med havsljudet! Toppen!

Nu andra gången gick det inte lika bra. Hon somnade ju och sover nu. Men det var mycket grin! :( Tog kanske 20 minuter denna gång. Men det gör det ju när man vaggar henne också. 

Mycket behändigt må jag säga. Nu kan man bara rulla in henne i sovrummet när hon somnat :) synd bara att vi inte har spotify på teven där inne, så man kan stänga dörren. Nitro för ju sånt oväsen så jag är rädd att hon ska vakna..



Kommentarer
Postat av: Simone

Woho! "Skam den som ger sig" eller nått ^^ :D ;)

Svar: Ja precis! Bara att vara lika envis med nappen också :)
Nathalie

2014-04-02 @ 13:22:22
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Terese

Vi hade en "inne-vagn" och en "ute-vagn". Vagnen och babybjörnen räddade mig från att gå av. Förstår hur du har det Nathalie, Julia har varit likadan. Jag upplever att Julia började bli mer nöjd vid 4 månaders ålder, efter att vi började med gröt. Nu är det rena drömmen i jämförelse! :) Många av de mammor som haft nöjda bebisar från start tycker att bebisen blir mer krävande när den blir äldre. Jag känner precis tvärtom, tror att du också kommer att göra det. Snart ska du också få njuta och ta igen dig! :) kram

Svar: Ja det skulle vara behändigt! Golven blir smutsig som bara den även fast jag gjort rent hjulen :P men nu tror jag hon är inne i nån utvecklingsfas? Eller så är det tänder? Såååå svårt att veta! Hon kan sitta nöjd ena sekunden och nästa gallskrika och vill upp i famnen. Så nu har jag lagt vagnen på is idag. Märker att hon vill ha närhet och då har jag inte hjärta att lägga ner henne i vagnen :(
Ja! Jag har inbillat mig att hon kommer bli nöjdare när hon börjar äta lite, kanske har rätt då! :) hoppas!
Jag tycker verkligen ni gjort det så himla bra, då ni haft det mycket värre än oss och Jag känner att man bara vill sätta sig ner och ge upp allt! Förstår inte hur ni orkat! Kram tillbaks!
Nathalie

2014-04-03 @ 16:16:45
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0