What to do?

Usch idag känner jag mig bakis. Ingenting jag saknat! Fy fan! Längtar till en riktig ordentlig tjejkväll med allt vad det innebär, men bakfyllan kan jag gärna slippa ;)
Men en jävla massa socker och för lite sömn kan ge en bakfylla också.. Tydligen.

Annars sitter jag och funderar.. Och får panik! Om 2 månader är Ellen ett halvår!! Sen säger det nog bara poff! så är hon ett år och mammaledigheten är över! Vad ska jag göra då? Plugga?? 

När jag läser bloggar, och läser om nån som pluggar får jag panik. "Nejnejnejnej! Neeeeej jag VILL INTE!" Jag är så jävla opepp på att plugga. Kanske för att jag inte har en aning om vad jag vill plugga för nått. Men vad ska jag göra om jag inte pluggar? Jobba extra resten av mitt liv? Njaee.. Suck!

Om man skulle få vinna på lotto då.. 50 tusen i 50 år. Ja, det skulle duga. Skulle sitta jävligt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0