Brio smile

Nu är jag så less på våran vagn. Gammelvagnen som gnekar och knakar och knarrar. Som är så osmidigt att man knappt vill gå utanför dörren med den! 

Jag vill (och ska!) ha en brio smile! Ser så lätt ut att köra och har hört mycket bra om den. Älskar att det är svängarna hjul fram. Så det går bra att köra med en hand. Det är nämligen väldigt smidigt när man är ute och går mer både vagn och hund. Rätt som det är drar Nitro till och håller man då i vagnen med båda händerna rycker hela vagnen till, vilket resulterar i en vaken och grinig unge. 

Jag sitter och kollar blocket varje dag, flera gånger om dan. I hopp om att hitta en vagn som är nära och i bra skick. Tänkte att vi skulle komma undan lite billigare då ;) Men det verkar vara dåligt med sånna vagnar häromkring! Får väl köpa en ny påengång då... ...en vacker dag.


(Ska såklart inte köpa en liggdel nu. Men den följde med bilden :P)

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du kollat på barnvagnsrean? Den brukar vara nu i slutet på sommaren och dom säljer ut årets modeller. Vi fyndade en sittvagn åt Edvin när han var liten på en sån rea.

Svar: Nä det har jag inte :) Vart då? På alla butiker eller är det nån speciell? :)
Nathalie

2014-08-18 @ 20:00:54
URL: http://sarafernstrom.blogg.se
Postat av: Sara

Tror det är på nästan alla butiker. De flesta iaf. Vi köpte på Albins Leksaker i Hudik, och härom dagen såg jag en bild på facebook från Babyproffsen i Hudik där dom satt röda rea-lappar på en hel hög med barnvagnar. :)

2014-08-19 @ 09:23:22
URL: http://sarafernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0