Love

Det jobbigaste med att ha börjat jobba, är när man får sms med en bild på gogumman. 
Nu har vi köpt en till bilstol så Pär har en i sin bil också. Smidigt! Nu slipper man låna mammas bil och sen åka och lämna den när man slutar osv osv. Plus att Pär och Ellen (och Nitro) kan åka och göra saker då jag jobbar :) 
Men när man får en bild vill man helst åka hem till dom på engång! Och vara med på vad dom hittar på :')
Jag blir på riktigt deprimerad när jag tänker på hur mycket tid man "ska" vara ifrån sitt barn om man jobbar heltid. 

Alltså titta! ❤️😂 Älskade söta unge! 


Nu är jag ledig i 2 dagar! Så skönt! Då ska jag njuta av min lilla gumma! Imorrn ska vi till moster Tes och kusinerna för lite julbak :) Andra dan ska vi nog bara vara och ta det lugnt. Kanske julstädningen här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0