2 Månader

Imorron blir Ellen två månader. Stortjejen! Idag var vi på BVC och hon är nu 58,5 cm och väger 5400 g. 

Man märker att hon är med mer nu, och hon är vaken längre stunder på dagarna. Hon har blivit stark i nacken på väldigt kort tid. Om man håller henne mot bröstet håller hon upp huvet själv. Lite vingligt dock.

Hon älskar en skallra som hon fick av Momma sin. Det är en säl som har en boll på nosen. Har den på skötbordet på hyllan ovanför henne, så bollen sticker ut utanför hyllan. Hon älskar att ligga och kolla på den. Stoooorflinar varje gång hon ser den :) Ibland ser det ut som hon vill skratta, andas liksom snabbt på nått vis :)

Äter fortfarande varannan timme på dagarna och väääldigt olika på nätterna. Som mest har hon klarat sig 7 timmar. Men oftast är det 5 timmar. 

Måste börja träna upp mig lite! Mest ryggen och armarna!!! Inland duger det bara att gå och vagga henne i babynestet. Så babynestet ligger på ens underarmar och sen vagga upp och ner, jobbigt!!! Hon börjar ju bli tung nu.



Men en sak är säker, och det är att hon är den goaste ungen som finns! Är det bara jag som känner att jag vill trycka ihop ansiktet på henne? Hahaha! Alltså att hon är såååå söt att man bara vill klämma! Älskade goungen min!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha! So cute! ^^ Så sjukt att man kan se vilka som är bebisars föräldrar! Så likt er båda! :)

2014-02-14 @ 12:32:23
URL: http://simoned.blo.gg
Postat av: Denise

Naawis! Så söt :D

2014-02-14 @ 12:36:13
URL: http://denisea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0