7 veckor

Min lilla tös blir 7 veckor idag. Hon känns så stor!! Jag får lite panik över att jag knappt kommer ihåg dom första veckorna. Hur var nätterna första veckan? Hur mycket sov hon? Gud det känns som en evighet sen!! :D Hon är ingen nyfödd bebis längre! Buuhuuuu! Nog för att jag läääängtar tills hon blir lite större och mer nöjd, men dom är ju så mysig när dom är små bebisar :)

Kollade på "livet på bb" idag och herregud! Jag har kollat på sånna program förut och har aldrig blivit rörd till tårar när dom får upp bebisen på bröstet. Men nu! Herre min ge! Det måste ju vara för att man vet hur det känns själv nu :) Nog för att jag inte fick krysta ut henne och få upp henne på bröstet på engång. Jag fick ju en ren och fin bebis på bröstet ;)

Vi var på BVC i fredags och vi har fått oss en liten tjockis ;) Nu väger hon exakt 5 kg. Kurvan tog ett skutt uppåt! Medans längden stannade lite.. Hade bara växt 3 millimeter. Men det verkade inte vara nå konstigt med det :) 

När hon ligger och ammar nu så ligger hon alltid och pekar! Haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0