Festen är slut!

Ikväll var det dags för en suprisefest. Tommy fyller nämligen 30 i veckan och Mia har fixat en överaskningfest till han :)

Jag tänkte inte gå alls från början. Vi har ju Ellen och hon är för liten för att lämna bort. Går ju inte med amningen..
Men efter några "men du kan ju bara komma på middan.." (Det var middag först sen fest :) ) så bestämde jag mig för att gå. Kändes kul! Att äntligen få göra sig lite fin (så gott det går) och träffa lite folk.

Men det blev en riktigt snabbvisit för oss! På engång vi kom dit kände jag "nej nej nej! Jag vill hem!!" Ellen var övertrött när vi gick dit och somnade i vagnen, men när vi kom fram blev hon klarvaken! Sen vart det prat i mikrofonen och det var nog ingen som var beredd på att ljudet skulle vara så högt. Allra minst Ellen och jag, som skvatt till som bara den! Då höll jag på börja grina! Tänkte att Ellen skulle bli döv. Jag ville bara hem! Skulle bara sitta och stressa och känna mig som världens sämsta mamma om jag var kvar. Jag blev så jävla stressad att när nån kom och fråga hur det gick, så höll jag på börja grina.. Så vi gick hem! Vi hade ingenting där att göra. En halvtimme var vi där iaf ;) Hämtade Nitro sen hem och mysa framför mellon! Hoppas pappan och alla andra får det skoj iaf :) 



Ellen har precis somnat, så nu ska jag vräka chips innan det blir kvällspissen med Nitro och sen sängen!

Lite bitter att jag inte fick smaka den goda maten dock ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

det gjorde ni rätt i! :) lillstumpan då. <3 skulle också velat sett mello ;)

Svar: Ja det var inte mycket att hänga i granen den här veckan, Sanna var bäst :)
Nathalie

2014-02-09 @ 12:20:41
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Therese

jag tyckte det var bättre än förra veckan, ja sanna var grym, älskar den låten. :)

2014-02-10 @ 09:33:39
URL: http://theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0