Första gången

Idag ska jag på efterkontroll på mvc. Medans jag är där ska Ellen få vara med sin mormor. Tror ni jag gruvar mig nå eller?? Uscha! Jag har bara varit ifrån henne typ en halvtimme förut, då man varit på Ica. Jag kommer sakna ihjäl mig!
Och med tanke på att jag höll på börja böla när Nitro hade "barnvakt" första gången så kommer detta bli svårt!

Tänkte ju egentligen ta med henne dit, men då erbjöd mamma sig att vara barnvakt. Blir ju enklare att åka dit själv, går snabbare.. 
Sen blir jag ju inte borta nå länge. Max 2 timmar. 

Min älskade unge!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas du kunde njuta av "egentiden"! =) Jag längtar jätte mycket efter att gå på restaurang med Henke. Det ska vi göra så fort J har tagit flaskan! :)

2014-02-26 @ 14:31:31
URL: http://alladessaord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0