Helgen

Igår var det underbart väder på förmiddan. Så vi tog en prommis hela familjen. Eller som Nitro skulle säga, hela flocken ;) Blev ute nästan en timme, sååå skönt! Kom in lagomt tills solen gick i moln.
Sen vart det slapp i soffan framför dumburken. Simone kom och hälsade på och senare Mia och Livia också :) Mycket trevligt må jag säga!
Kvällen avslutades med pizza och tv, och grin och skrik för Ellens del.. Suck. 

Idag har vi slappat inne hela dan! Också skönt :) Ellen har varit på bra humör mestadels av dan (pepparpeppar). Just nu ligger hon och suger sönder tissen på mig, ajajajajaj vad ont det gör! 
Jag har fått order om att sitta still i soffan medans Pär lagar mat. Annars brukar jag ofta vara där och kika och lägga mig i ;) Slår på stort denna helg med efterrätt också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0